AKROS Intelligencia fejlesztése játékosan! (AKR 20005)

AKROS Intelligencia fejlesztése játékosan! (AKR 20005)

AKROS Intelligencia fejlesztése játékosan! (AKR 20005)

15 360 Ft
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

AKROS Intelligencia fejlesztése játékosan! (AKR 20005)

15 360 Ft
Raktáron
irány a bolt »
horjatek.hu
Termékleírás
Érdekes társasjáték, melyben a feladatokat egyénileg, vagy kooperatív módon kell végrehajtani. (Részletek a játékszabályban. )Ahogy az a játék címéből is kiderül, az intelligencia fejlesztése van a középpontban. 8 féle témakörben találhatók feladatok a dobozban: a verbálistól, a logikain át a zenei intelligenciáig. Hajtsátok végre a kihívásokat, fejlesszétek magatokat játkos formában!FEJLESZTÉSI TERÜLETEK:Verbális-nyelvi intelligenciaLogikai-matematikai intelligenciaVizuális-térbeli intelligenciaZenei intelligenciaTesti-kinesztikus intelligenciaIntraperszonális intelligenciaInterperszonális intelligenciaTermészeti intelligenciaDIDAKTIKUS CÉLOKFelfedezni, hogy nem egyetlen intelligencia létezik. Megismerni az összetett intelligencia elmélet 8 intelligenciáját (Howard Gardner). Felkelteni a különböző intelligenciák iránti érdeklődést. Azonosítani az intelligenciákat, amelyek dominálnak az egyes emberekben és az önismeret fejlesztése. Az együttműködés, a segítőkészség és a csapatmunka ösztönzése. Az interdiszciplináris csapatok előnyeinek megismerése. A kreativitás és a képzelőerő fejlesztése. Verbális-nyelvi intelligencia:Tartalma: Képes hatékonyan kifejezni és megértetni az ötleteit a nyelv segítségével. Képes a szavakat szóban és írásban egyaránt használni. 1. kihívástípus (1-4. kártya): Ki kell találni egy eredeti történetet a kártyán megjelenő képek segítségével. 2. kihívástípus (5-8. kártya): Meg kell figyelni a képeket és jelezni, hogy melyik tér el a többitől. Meg kell indokolni a választ. (Pl. sárgarépa, mert a föld alatt terem. )Logikai-matematikai intelligencia:Tartalma: Képes gyors szellemi számítások végzésére, matematikai problémák megoldására, tudományos módszerek használatára, induktív és deduktív érvelésre, valamint numerikus vagy logikai minták meghatározására. 1. kihívástípus (9-12. kártya): Ki kell jönnie a kártya alján lévő számnak vagy mennyiségnek a kártya felső részén szereplő számokból vagy mennyiségekből. A megfelelő műveleteket kell használni. 2. kihívástípus (13-16. kártya): Ki kell választania egy lehetőséget a sorozat folytatásához és elmagyarázni a választ. Vizuális-térbeli intelligenciaTartalma: Képes a térbeli problémák megoldására, az egyforma képek különböző perspektíváinak felismerésére és képes fejben forgatni az objektumokat. Képes az ötletek vizualizálására, és meg tudja azokat tervezni vagy rajzolni három dimenzióban. 1. kihívástípus (17-20. kártya): Melyik forma illeszkedik a lyukba? Meg kell indokolnia a választ. (Például C. ábra, balra fordítva)2. kihívástípus (21-14. kártya): Induljon ki a nyílból és derítse ki, melyik betűhöz vezeti el a labirintus. (Például B-hez vezeti el). Zenei intelligenciaTartalma: Képes a zene, az éneklés, a hangszerek megértésére, megkülönböztetésére és kifejezésre a segítségükkel, könnyedén képes zenei darabok olvasására és komponálására. 1. kihívástípus (25-28. kártya): Reprodukálja a bemutatott ritmust. Mindegyik pontnál a tenyerével és mindegyik oszlopnál két ujjával kell az asztalon ütnie ritmust. 2. kihívástípus (29-32. kártya): Elénekel egy dalt, ami a képhez kapcsolódik (Pl. Boldog születésnapot)Testi-kinesztetikus intelligenciaTartalma: Képes a testét precíz mozgások és tevékenységek végzésére használni a kitűzött cél elérése érdekében. Használja a testi képességeket, mint az erőt, a sebességet, a hajlékonyságot, a koordinációt és az egyensúlyt. 1. kihívástípus (33-36. kártya): Elvégzi a kártyán szereplő mozdulatokat, és megismétli a jelzés szerint (Pl. x3 = háromszor kell megismételni). 2. kihívástípus (37-40. kártya): Felveszi a karakter pozícióját és megpróbál 5 másodpercig ebben a helyzetben maradni. Intraperszonális intelligenciaTartalma: Képes megismerni mindazokat az aspektusokat, amelyek önmagunkhoz és a gondolkodásmódunkhoz, az érzéseinkhez és a cselekedeteinkhez tartoznak. Ez az önismeret, amit magunkról tudunk. Kihívás (41-48. kártya): A két kép közül melyikkel tud jobban azonosulni? Próbálja meg elmagyarázni, hogy mi tetszik, vagy mit szeret a választott lehetőségben. Kezdheti például azzal, hogy „jobban azonosulok... vagy „jobban tetszik... Például jobban azonosulok a kutyához, mert szeretem, ha körülvesznek az emberek, mindig szeretek játszani és szófogadó vagyok. Interperszonális intelligenciaTartalma: Képes optimális módon interakciót folytatni másokkal, figyelembe véve, hogyan érzik magukat, képes vezetni egy csapatot és odafigyelni az igényekre. Kihívás (49-56. kártya): Több játékos segítségével (2-8) bemutatja a kártyán megjelenő betűt, számot vagy jelet. Képesnek kell lennie arra, hogy koordinálja az összes játékost a cél érdekébenTermészeti intelligenciaTartalma: Képes arra, hogy érzékelje, megkülönböztesse és kategorizálja a különböző élőlények, természeti jelenségek vagy különböző környezetek vagy élőhelyek közötti kapcsolatokat. Ismeretet szerez a természetről és a környezetről. Kihívás (57-64. kártya): Felismeri, milyen közös elemei vannak a kártyákon látható képeknek (pl. hideg éghajlaton élő állatok)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.