Készségfejlesztő Baba mászóka

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Készségfejlesztő Baba mászóka

39 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
babakeritesek.com
Termékleírás
Babamászóka   A különlegesen új és innovatív Babamászóka egy gyermekorvos ötletének eredménye. Nagy előnye, hogy a gyermekek úgynevezett motorikus képességeit fejleszti . A kicsik saját tempójában , ami a számukra leginkább ideális. Miközben a gyerkőc lelkesen játszik, egyúttal felfedezheti saját képességeit és egyre bátrabban terjesztheti ki azokat. A Babamászóka egyszerre erősíti a kicsik izomzatát, fokozza bennük a felfedező kedvet és fejleszti a koordinációs képességeike t. A Babamászóka mellett beszerezhető csúszda pedig a valódi önfeledt játék élményét jelentheti.   Hol érdemes használni? Lehetőség szerint beltéren, óvva a szerkezetet a nedvességtől . Alternatív lehetőségként akár a kertben, vagy a teraszon is könnyedén összeszerelhető a Babamászóka. Akár otthon, a nyaralóban, a nagyszülőknél, a bölcsödében vagy az óvodában is nagy kedvenc lehet.   A Babamászóka összeállításának menete: A Babamászóka percek alatt könnyedén összeszerelhető. A csomag tartalmaz minden elemet és rögzítőcsavart, kiegészítve egy használati útmutatóval. Csak ennek a leírását kell követni, és a szerkezet perceken belül használatra kész lehet.     Műszaki adatok: A Babamászóka anyaga nyír rétegelt falemez, a mászórudak anyaga pedig tömörfa. Felületkezelés vízbázisú alapozóval, hatékonyan gátolva a szálkásodást és a nedvesség felszívását. Háromszög mérete: 91 x 70 x 78 cm Rámpa mérete: 100 x 35 x 3 cm Maximális terhelés: 30 kg Ajánlott életkor: 1,5-6 éves korig A szerkezet a szállítást követően összeszerelést igényel, amely néhány percet vesz igénybe csak. Tisztítása: nedves, puha ronggyal érdemes áttörölni időnként. A csomag tartalmazza a háromszöget és a rámpát!   Itt szeretném kedvenc mottómra felhívni a figyelmet miszerint : „ a szülői gondos felügyeletet nem pótolja semmi „A babamászóka tervezése során előtérbe helyezték Maria Montessori  elveit. Figyelemre méltó hogy ezeket az elveket ez a páratlan pedagógus hölgy az 1900 -as évek elején fektette le melyek máig is érvényesek és a jövőben is örök értékűek lesznek. Maria Montessori  pedagógus 1910 ben általánosan elfogadott korszakalkotó és máig is használatos pedagógiai tudományos elvei szerint készült termék. Maria Montessori Segít a babának a mozgás határainak , azzal járó veszélyforrások felismerésére Ezzel együtt fejleszti az egyensúly érzet kialakulását és a babák felfedező és mozgás igényét játékosan elégíti ki. Érzékszervi fejlesztésen keresztül megvalósuló, motiváló játék- és munkaeszközöket használt (Montessori eszközök), de ő alkalmazott először az óvodában a gyerekekhez méretezett berendezési tárgyakat (székeket, asztalokat, polcokat), és nagy mennyiségben játékokat, amelyeket a gyerekek bármikor levehettek a polcról (de saját maguknak kellett visszatenniük). Sok ilyen, ma már banálisnak tűnő „módszere és „eszköze abban a korban kirívónak és szabadelvűnek hatott. Nevelési módszeréből kizárta a tekintélyelvűséget, mivel azt tapasztalta, hogy azzal éri el a legnehezebben a kívánt eredményt, ehelyett ötletes nevelési módszereket, trükköket dolgozott ki. Montessori hatása Németországban, Hollandiában és Olaszországban a legerősebb, de Amerikában is jöttek létre Montessori-iskolák. Számosan tanulmányozták, s követték, vagy részben más reformpedagógiai módszerekkel ötvözve alkalmazták nevelési gyakorlatát (köztük Margaret Naumburg, Helen Parkhurst). 1929-ben alakult meg a Nemzetközi Montessori Szövetség (AMI), amely Dániában tartotta első kongresszusát, s ma is létező nemzetközi egyesület. Magyarországi Montessori Egyesület is működik. Montessori pedagógiájának alaptézise máig nem avult el: „a gyermek tisztelete, mert Maria Montessori szerint minden gyermekben él a cselekvési vágy és a világ megismerésének igénye, ennélfogva biztosítani kell számukra a spontán, szabad tevékenység lehetőségeit, a megfelelő környezetet. A gyermek maga végezzen el mindent, ami fejlődését elősegíti, önmaga alkossa meg képzeteit, fejlessze érzékszerveit, építse fel tudatát. A nevelő nem ‘informátor’ hanem a tanulók individuális önművelési folyamatának hátterében tevékenykedő ‘organizátor. ’ Az öntevékenységhez a pedagógiai célok megvalósításához szükségesek a nevelés tartalmát hordozó, önerősítésre, önfejlesztésre épülő speciális fejlesztő eszközök, amelyekkel a gyermek szabadon, saját időbeosztása szerint tevékenykedik, szem előtt tartva társai érdekeit. https://www. youtube. com/watch?v=BLI8LkTCfKQ

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.